Daugelis galvoja, kad kuo daugiau kiekvieną dieną asmenų užsuks į Jūsų internetinį puslapį tuo geriau. Žinoma, tam tikra prasme nauda yra akivaizdi, kadangi taip plečiama informacija apie Jūsų prekinį ženklą. Tačiau vietoj to, kad orientuotumėtės ties visais Lietuvos gyventojais – kur kas geriau susitikslinti savo auditoriją ir bandyti paskleisti tokią reklamą, kuri būtent ir pritrauktų tuos asmenis, kuriems reikalingi Jūsų pasiūlymai. Rinkos analizė – pirmasis žingsnis, kurį turite padaryti. Antrasis – pasirinkti tikslinę reklamą, kuri paskatintų naršytojus pirmą kartą užsukti pas Jus. Galiausiai, trečias žingsnis – remarketingas. Jo metu kartą pas Jus užsukę asmenys bus skatinami prisiminti, kad domėjosi Jūsų paslaugomis.
Priminimas naudingas ne tik verslininkams
Remarketingas naudingas ne tik verslininkams, kurie stengiasi kaip įmanydami išsaugoti tuos potencialius naršytojus, kurie gali tapti klientais, tačiau ir patiems naršytojams. Daugelis jų vakarais maloniai gulėdami lovoje peržiūrinėja jiems aktualius pasiūlymus. Tuo pačiu nemaža dalis prekes arba paslaugas susideda į krepšelius. Visgi, galiausiai, neperka. Kodėl? Tai gali remtis į daugelį priežasčių. Kai kurie pamiršta. Kai kuriems siūloma produkcija yra reikalinga, tačiau ne konkrečiai šiuo metu, tačiau prieš didžiąsias metų šventes, prieš atostogas ir panašiai. Kodėl pasiūlymai pasirenkami ir neperkami priežasčių gali būti daug. Tačiau didelis pliusas, kai klientai gali pamatyti anksčiau peržiūrėtus pasiūlymus ir esant poreikius juos įsigyti. Juk kai kurie asmenys taip savaitės po savaičių peržiūri skirtingus pasiūlymus, galiausiai juos pamiršta ir perka pirmą po ranka pakliuvusį variantą, kai jo labai reikia.
Kada pavyksta sėkmingai parduoti?
Sėkmingas verslumas remiasi į labai daug skirtingų kriterijų. Dažnai net ir pati tikslinė auditorija „pasako“ kaip reikia siūlyti pirkti, kad jiems tiktų. Taigi, dar kartą paminėsime, kad kur kas svarbiau kontaktas su tiksline auditorija, kuriai tikrai svarbūs Jūsų pasiūlymai.
Remarketingas yra sėkminga reklamos internete dalis. Jeigu norite kiek pagerinti esamą situaciją ir užsitikrinti, kad pardavimas nebus sudėtingas – nurodome gaires, kurias pagerinus dažniausiai pavyksta sulaukti didesnio klientų skaičiaus.
-
Pirmiausia labai svarbu, kad Jūsų elektroninė prekybos vietą būtų patraukli. Neįsivaizduojate, kaip reikšminga yra estetika. Žmonės kur kas mieliau perka tose vietose, kuriose paprasčiausiai atrodo kur kas gražiau ir yra kur kas patrauklesnės akiai.
-
Žinoma, reikia suteikti ir paprastas prekybos galimybes. Kai kurie asmenys nori, kad pirkti būtų įmanoma tik tokiu atveju, jeigu puslapyje bus užsiregistruojama. Tai blogas pasirinkimas, kadangi daugelis žmonių nenori gaišti laiko. Juolab, dažnai galvoja, kad taip ir nebegrįš į šią prekybos vietą, tad nori išvengti naujienlaiškių. Jau geriau pirkimas be registracijos. Susigrąžinti klientus Jums padės remarketingas.
-
Kuo tiksliau išsiaiškinkite savo tikslinės auditorijos poreikius. Pasistenkite pasiūlyti jiems tai, ko jie nori. Tokiu atveju suskursite ištikimų lojalių klientų ratą, o kiek vėliau bus minimaliais žingsneliais galima koreguoti pasiūlymus.
Sėkmingas verslas susideda iš labai daug skirtingų žingsnelių. Kuo daugiau aspektų apgalvosite – tuo labiau Jums tinkamą variantą pavyks atrasti.
Remarketingas – visos galimybės Jūsų rankose
Gerta įprastos reklamos – remarketingas yra tarsi papildomas garantas, kad reklama tikrai veiks funkcionaliai ir atneš naudą. Kadangi remarketingo paslaugos yra pigios – jomis pasinaudoti ne tik kad reikėtų, tačiau yra būtina. Tai pats greičiausias ir paprasčiausias būdas padidinti savo ištikimų klientų ratą, kurie ne tik iš Jūsų pirks, tačiau tuo pačiu ir skleis informacija apie kokybiškas Jūsų paslaugas.