Ko gero daugelis klientų supranta, kad krovinių pervežimo paslaugos yra labai svarbus ekonomikos variklis. Kadangi transporto sektoriuje dirba labai daug žmonių suprantama, suprantama, kad yra ir daug klientų, kurie naudojasi tokiomis paslaugomis. Lietuvoje galime rasti ne vieną specialistą, kuris siūlo aukščiausios kokybės paslaugas už labai geras kainas, tik natūralu, kad kyla klausimas ar kroviniu pervezimas Lietuvoje yra pelningas. Galime tik pamąstyti, kiek realiai uždirba transporto kompanijos. Kadangi krovinių srautai kiekvienais metais didėja, todėl natūralu, kad visi klientai tikisi gauti kokybiškas paslaugas už labai geras kainas, tačiau ar visi supranta, kad kokybiškų paslaugų tiekėjų iš tiesų nėra jau tiek daug. Rinkoje daug kompanijų, daug paslaugų tiekėjų ir visos kompanijos siūlo skirtingos kokybės paslaugas. Vieni orientuojasi į mažas kainas, kiti į kokybę, treti nori būti rinkos lyderiais. Visų tikslai skirtingi, todėl natūralu, kad skiriasi ir teikiamų paslaugų kainos. Kroviniu pervezimas Lietuvoje vyksta įvairias etapais, tačiau daugelis nelabai supranta, kaip viskas atliekama. Dar vienas svarbus momentas yra tai, kad paslaugų kainas lemia ir rinkos užimtumas. Kuo daugiau krovinių, tuo geresnes kainas gali pasiūlyti transporto kompanijos, tuo daugiau naudos gauna klientai.
Kas lemia transporto rinkos plėtrą?
Nesunku suprasti, kad labiausiai transporto rinkos plėtrą lemia elektroninės komercijos augimas. Kiekvienais metais daugėja elektroninių parduotuvių, daugėja klientų, kurie perka produkciją internetu, todėl natūralu, kad visi sugeneruoja daug daugiau užsakymų. Dar vienas svarbus momentas yra tai, kad klientai turi suprasti, kad transporto kompanijos norėdamos užtikrinti kokybišką aptarnavimą turi atlikti labai daug įvairių darbų. Galima tik įsivaizduoti, kiek realiai kainuoja kokybiškos paslaugos, kaip jos atliekamos. Kiek daug žmonių dirba prie proceso. Juk krovinių pervežimas turi būti atliekamas saugiai ir laiku. Negalima tikėtis, kad klientai bus patenkinti, jeigu krovinių pristatymas bus nekokybiškas. Niekas nenori laukti, kol krovinys bus pristatytas, o tuo labiau klausytis transporto įmonės pasiteisinimų, kodėl viskas vėluoja. Taigi, tokas procesas turi būti užtikrintas. Atliekamas laiku ir kokybiškai. Nereikia galvoti, kad viskas taip paprasta, kaip atrodo iš šalies. Juk klientai perka paprastus daiktus, o kompanijoms reikia organizuoti tokių daiktų surinkimą, komplektavimą ir savalaikį pristatymo procesą. Dar vienas svarbus aspektas, kad reikia sugalvoti, kaip užtikrinti, kad kroviniai būtų pristatomi už konkurencingas kainas.