Siuntos laukimas dažniausiai yra malonus. Mums skirto daikto laukiame su nekantrumu ir džiugesiu. Tačiau kai šis laukimas prailgsta, pakilią nuotaiką pakeičia nerimas ir dvejonės. Tuomet galvojame, kodėl taip ilgai nesulaukiame siuntos. Dažniausios siuntų vėlavimo priežastys yra netiksliai nurodytas gavėjo adresas ar trikdžiai siuntas pristatančioje įmonėje. Tad ką daryti, jei ilgai negaunate siuntos?
Pasinaudokite siuntos paieška
Praktiškai visos siuntų tarnybos kiekvienai siuntai suteikia unikalų siuntos numerį. Paprašykite siuntėjo šio numerio. Siuntinį siunčiančios įmonės internetinėje svetainėje radę funkciją „siuntos paieška“ ir laukelyje įrašę siuntos numerį matysite kur šiuo metu yra siunta. Galbūt ji jau visiškai netoli jūsų.
Patikrinkite adresą
Jei abejojate, ar siuntėjas tiksliai ir teisingai nurodė jūsų adresą, būtinai patikslinkite šiuos duomenis. Pirmiausia, žinoma, komunikuokite su siuntėju, o reikalui esant, susisiekite su siuntą gabenančia įmone.
Susisiekite jei pasikeitė jūsų telefono numeris
Tiek pristatant siuntas tiesiai į namus, tiek siunčiant paštomatais, gavėjas apie siuntos gavimą visuomet informuojamas telefonu. Tad jei belaukiant siuntos pasikeitė jūsų telefono numeris, siuntų tarnyba negalės su jumis susisiekti. Tokiu atveju su siuntą gabenančia įmone susisiekite patys ir ši problema bus išspręsta.
Nepamirškite patikrinti pašto dėžutės
Jei siunta bus pristatoma į pašto skyrių, jums bus atsiųstas siuntos pasiėmimo kvitas. Dažniausiai šie kvitai nėra įteikiami asmeniškai, o paliekami gavėjo pašto dėžutėje. Tad nepamirškite jos patikrinti.
Be abejo, nesidrovėkite kreiptis į siuntą gabenančią įmonę. Nurodžius duomenis tarnybos darbuotojai greitai patikrins informaciją ir atsakys į jums iškilusius klausimus. Atvejai, kai siuntos pasimeta yra itin reti. Tad užtrukęs siuntos siuntimas tikrai nereiškia, kad jūsų siuntinys dingo.