Ne viena smulkesnė įmonė sulaukė skambučio, kur reklamos agentais prisistatę asmenys siūlė įvairią reklamą, minimos buvo ir seo paslaugos. Tačiau taip ir liko neaišku, kokių rezultatų iš tiesų jie padėtų sulaukti, kadangi sėkmingo darbų portfolio neturėjo. Kartais apsimetėliai gali tvirtinti, kad jie žino, kas yra seo paslaugos, ir kaip jas suteikti, tačiau žmonėms reikėtų visada išlikti budriems ir žinoti, kad ne viskas, kas vadinasi seo, iš tikro tai ir yra. Dėl to visada verčiau pasikliauti profesionaliais žmonėmis, firmomis, seniai dirbančiais savo rinkoje ir galinčiais užtikrinti geriausią paslaugų kokybę. Kas nebus seo paslaugos, ir kuo nereikėtų pasitikėti?
Robotas – žodžių fontanas
Galbūt girdėjote, kad seo sėkmė dažnai yra nulemta ir to, kad kažkur panaudojami tinkami raktažodžiai. Kas tie raktažodžiai? Apskritai, tai raktiniai žodžiai, kuriuos žmonės naudoja daugiausiai ir dažniausiai, kai internete Goolge ar kitoje paieškoje ieško tam tikrų paslaugų. Profesionalai žino, kad profesionalus seo tekstas yra, visų pirma, apskritai geras tekstas, toks, kokį skaityti yra įdomu ir netgi norėtųsi juo pasidalinti su kuo nors. Į tokį tekstą patenka raktažodžiai, kurie iš tiesų pakeičia teksto funkciją, arba – ją praplečia. Esant raktažodžiams, atsiranda kitoks Google požiūris į šią informaciją ir jeigu tekstas tikrai geras, svetainė gali kilti paieškoje aukščiau. Kaip žinia, svetainei labai svarbu atsidurti paieškoje aukščiau. Specialistai ir profesionalai turi strategijas, kaip sukurti tą kokybišką turinį ir viską, ko reikia, tačiau ne visada žmonės patys gali tai pasidaryti. Ypač, jeigu jums skambinėja incognito ir siūlo abejotinas paslaugas. Kadangi kokybiško teksto rašymas kainuoja, tai tie, kas jums siūlo paslaugas pusvelčiui, gali būti, pasitelks automatinį robotą, kuris tiesiog dės bet kokius žodžius, tarp jų ir raktažodžius ir tai bus naudojama kaip „seo tekstai“, nors jie tik gadins reikalus, o ne gerins. Automatiškai sugeneruoti tekstai kaip tik gali sugadinti svetainės reputaciją.
Brukalai – laiškai
Kita labai prasta reklamos technika – brukalai. Tai prasti reklaminiai laiškai, keliaujantys potencialiems klientams ar partneriams į pašto dėžutes ir dažniausiai pažymimi kaip „spamas“ arba brukalas. Tokių laiškų vėlgi pasitaiko gauti visiems, tačiau bent jau nebūkite tais, kurie juos siuntinės. Ką darote, kai gaunate brukalą? Pažymite jį būtent taip ir tuomet jis yra užblokuojamas, kiti žmonės laišką gauna į „spam“ katalogą. Taigi, ir su jūsų brukalu bus pasielgta lygiai taip pat.